Hänt lite på senaste tiden :D

Tjena det har hänt lite sen man har varit inne är senast. jag har övningskört ganska mycket med lastbil hade nyss praktik på Gotlands Bilfrakt i 2 veckor. denna vecka övningskörde jag i skolan med en äckel Volvo  fast innan det fick jag kör Scania 144 Dragbil med en trailer ifrån 1969. :) sen har jag startat en webbshop så ni som vill kan beställa lite tröjor och saker i den men idag är det sista dagen med frifrakt skriv in koden FREELOVE den är giltig fram till 24:00. Skriver länken längre ner. Jag fick rensa kaffeaoutomaten i skolan igår nu funkar den bättre än aldrig för :) fan så soft att ha den hel ett bra tag till iallafall..... nu kommer jag inte på vad jag ska skriva mer men det kommer bli segt med detta igen får se när jag kommer in nästa gång men det är sånt som märks :D
 
 
Dagens bild
 
Dagens musik :D
 
 
här kommer länken till Webshopen :D
 
http://18wheelswebshop.spreadshirt.se/
 
Glöm inte att Skriv in koden FREELOVE den är giltig fram till 30 Januari 24:00
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback