Måndag

God kväll Idag var det Måndag igen lite skönt faktiskt men dagen har varit till och från. Dagen börjde med Transportfordon grundkurs. Idag gick jag bara till Lunch för att jag skulle skriva körkortsteori för 5gången och jag faila med 2 fel :( fick alltså 50 av 52 så jävla surt.  Sen blev det hem och hjälpa Lars och Jeppe med moppen som kolvringarna var trasiga på så vi byte dom så fick vi igång henne i 2 minuter så gick kolvarna igen. SURT säger jag bara. Men nu sitter jag hemma och planerar mitt modell bygge hur den ska se ut inte lite svårt att bestäma sig. Det blir mycket att beställa hem PC(plastic card i mängder) och massa annat roligt man kan bygga av :). hade bra så kanske jag skriver imorgon igen.
Dagens bild på min Hund gamla Ronja som gick bort i våras RIP Ronja Saknar dig <3
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback