IDag var det fredag :)

Go kväll idag var det fredag det har hänt lite idag kan man säga. först skolan. började med att vi hade Tunga Godstransporter, så skulle vi har skolfoto halv tio sen blev det förflyttad till klockan tio men såklart ska inte våran klass få fota oss som det är sakt klockan tolv var det våran tur men under den tiden vi väntade hade det hänt en tragisk sak 2mobiltelefoner försvann av samma märke och model men hittades lite senare på en toa inlindad i en strumpbyxa tur var det men skolan gjorde rätt att polisanmäla det. Senare på dagen åkte jag förbi Trafikskolan och plugga lite teori det gick så där. sen när jag kom hem fick jag ett nytt datachassi men min jävla moderkort passa inte i detta chassi(för att Dell har spegelvända kort men men det blev att sätta ihop datan igen och modda om ena sidan på det gamla chassit. och nu är det kväller och här sitter jag och bloggar två dagar i rad och det är ovanligt att jag har gjort det för det var ett tag sen sist man gjorde det :). aja hade bra så länge så kanske vi hörs imorgon(kanske)
Bjuder på ännu en bild som jag hitta på nätet jävligt snygg enligt min mening :). På Söndag är det tio är sedan Terrordådet i NYC(om ni ser på bilden så står World Trade Center kvar på bilden
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback