Fredag

Go kväll Damer och herrar och flickor och pojkar som läser denna tråkiga blogg. Idag har det inte hänt ett skit i skolan. Åkte moped in till Skolan idag det gick skit bra lite kallt bara men men. sen efter skolan var jag förbi familjen Schöön som bjöd på fixa som vanligt det tackar jag för :) sen åkte jag hem och åt och slängde på en rulle det blev Elvis.The.Early.Years skit bra film men vill se filmen Elvis ifrån 1979 med Kurt Russel :). snart blir det väll att sova är skit trött och jag få se vad morgon dagen får ge. Dagens bild är givetvis Elvis Presley :) KING OF ROCK Photobucket
JAG LÄNKTAR TILL PÅ MÅNDAG FÖR DÅ SKA JAG KÖRA LASTBIL FÖR FÖRSTA GÅNGEN  OCH DET BLEV EN FIN SCANIA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback