underbar Tjej<3

Tjenare Tjenare, :D , Idag har det hänt lite saker :D först så cyklade jag till Berg hem till den Underbarste Tjejen i världen och där gjorde vi inte mkt jo vi spelade mario kart på Gamecub :D men det fick åt helvete för mig :D sen fota jag lite på henne. sen cyklade vi till Ljungsbro och till Leo sen Åkte vi ner till Garaget som min Audi står i. så mecka jag lite sen kom bullen och köpte motor fästet :D så den åkte iväg sen åkte lysen och typ slangar bort ifrån motorn sen stack jag och den underbarste tjejen Elin till henne :D en liten stund sen åkte jag hem sen har jag itne gjort så mkt men nu skriver jag här och chattar med lollo på Facebook :).
här kommer en bil på Meckar Gotland :D(mig) :D
Photobucket

Kommentarer
Postat av: Lollo

Yeeeeeah !! :)

2011-10-02 @ 22:56:46
URL: http://lolloisaacson.myshowroom.se
Postat av: elin :D

hehe :) du är värdens underbaraste! inte jag ;) <3

2011-10-03 @ 17:31:13
URL: http://greenday4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback