Jag är kär :D

Go kväll damer och herrar, Idag har det hänt mkt :) började med att jag gick upp 06:15 sen åkte man in till stan och övningskörde i 2 hela timmar :D sen efter det  så fick jag köra Scania med :D men inte så långt :D sen åkte jag till banken och stod i kö där i 20 min så väll när jag kommer fram så säger han att jag kan ta ut detta på handelsbanken och då blir det ingen avgift så det var att gå till Handelsbanken och stå där i typ 2-5min sen var man klar. Sen blev det Raggarballe med sväng dörr och en pepsi sen blev det att åka hem och kolla på en lägenget som jag kanske ska hyra i andra hand men det är inte klart än. sen har jag gått och blivit kär med och det pirrar i magen när jag ser henne :D och när man kramar om henne :D. det var allt för idag hörs :D
här kommer en bild som jag tog för ett par år sedan(ingorera ikoner på skrivbord)
deskop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback